Bosch Serie 8 PXY695DC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 PXY695DC1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

FrLW68 19-06-2020

Bediening nog steeds lastig

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY695DC1E

Onze oude keramische kookplaat was defect. In de winkel konden we kiezen uit deze en een bredere met dezelfde inbouwmaat. Deze had veel meer mogelijkheden. Nu een paar maanden later zijn we nog steeds blij, maar moeten we nog steeds wennen aan de lastige bediening. We waren draaiknoppen voorop de oven gewend. Als er druppels op de bediening ligt, dan kunnen we soms het 'vuur' niet lager zetten. Dus pan optillen, droogmaken en dan pas bedienen.. Helaas kunnen er ook geen 2 grote pannen voor en achter staan. De voorste komt dan over de bediening en een piep gaat af. Ondanks dat er geen rand meer om de glasplaat zit, is het oppervlakte dus kleiner geworden tov onze vorige, vanwege de bediening op de plaat. Omdat je redelijk vrije locaties hebt kun je de pan overal neerzetten. Als je onderin een kookpan of pannenkoekenpan kijkt, zie je dat op sommige plekken het koken eerder begint, dus de pannenkoek is ongelijk bruin. Inductiekoken is verder geweldig. De boost functie en de timer per positie is super. Ook te gebruiken op 2 fasen. Ook bij een pan verschuiven, gaat de tempstand mee.

Pluspunten

• Boost functie, zeer snel kokem
  • Geschikr voor 2 fasen
  • Afschakeltimer per plek
  • Aarmhoudfunctie
  • Geennrand

Minpunten

• Bediening na maanden nog wennen
  • Bediening werkt soms niet door vocht
  • Klein oppervlak ivm bediening
  • Kras gecoelig

B. Vermeulen 18-11-2018

Geweldig kookoppervlak

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY695DC1E

Met deze kookplaat kun je heerlijk flexibel koken. Pannen verschuiven naar verschillende pitten en met een zeer eenvoudige bediening kun je elke man in een handomdraai hoger of lager zetten. Ideaal!

Pluspunten

• Bediening
  • Flexibele kookvlakken
  • Ziet er mooi uit